Kas tas ir Interesantākais Audio Atšifrējums Kāpēc? Atsauksmes

Atsauksmes

G

13.09.2006. 16:49

Nu tad beidzot lopu fermā sākusies stihiska grūstīšanās ap piedir$to sili.
Labu apetīti dāmas un kungi !
Prozit !
Iestrebiet vēl, nekautrējaties...

:)

13.09.2006. 16:52

man patīk,Jaunalksnei vajadzēja pa biksēm,vairs jau nav tā jaukā meitenīte no Paula ansambļa:)

Paija

13.09.2006. 16:48

Tu esi pretīgs stukačs Lapsa. it īpaši publicējot un īpaši uzsverot,ko Jaunalksne teikusi par prezidenti .Ceri laikam ,ka prezidente apvainosies un prasīs JA atlaist no darba.Vai pats tik sterili runā ? Vai tu nesaproti,ka visai preses brīvībai ir beigas,ja jūs neatbalstīsiet viens otru. Maita

ss

13.09.2006. 16:36

Žīdi uzbrūk! Palundra!

par VVF

13.09.2006. 16:27

nav briesmigi , vinja ir iebiedeta , atceros ka daudzus gadus atpakalj pie vinjas ieradas nobijies bijushais Latvenergo shefs ar ierakstu , kur vinjam draud - visa taa lieta izschaaksteeja , ari VVF par to vai ko lidzigu vairs neizsakas....

es

13.09.2006. 16:25

cik , Tev , miljonaru skribent ir samaksats par rakstu Apollo jeb ceri ta pielist vinjiem - godigajiem Latvijas miljonariem.... starp citu , sarunas ljoti normalas, neviens netiek uzpirkts vai piedraudets...

DC Mechanik

13.09.2006. 16:16

Jūs kad novelkat to sarunas.zip, tad uzreiz nošārējat?
Jo vairak lietotāju ar to failu, jo vairākiem tas būs.
Jo vairākiem tas būs, jo vairāki šārēs ;)

Copmanis

13.09.2006. 16:08

Kur tajos ierakstos ir kas interesants?

TT to MC

13.09.2006. 16:03

Kads vel arestet, te Tev nav Baltkrievija, jebio!!! :D

demo

13.09.2006. 16:00

man personiigi interesee atklaatiiba! labais websaits! cepuri nost! lai tie blondie un jaunie sunji rej cik grib, karavaana iet taalaak!:)

Renārs

13.09.2006. 16:00

Tas Romualds kurš ir Ilzes sarunu biedrenes draugs nav gadījumā Romualds Vonsovičs, advokāts???

MC

13.09.2006. 15:57

Visi, kas piedalījās diskusijā var tikt arestēti, bet mūsējiem jāuzvar igaunijā!

ivo

13.09.2006. 15:44

dc++ hub.uninet.lv

hmm

13.09.2006. 15:41

http://85.9.229.36 jau aizvēruši. :( un man downloads novērās. laikam iet cīņa par to, lai aizvētu visus serverus. paskatīsiemies, kā viņi tiks galā ar p2p.

Aivars

13.09.2006. 15:37

No sarunām var saprast, ka Jaunalksne noprot, ka viņu visu laiku noklausās. Daži no tiem teikumiem nav tikuši Lapsas atšifrējumā - "Andris mūs droši vien klausās, pasveicināsim viņu. Kā veselība, Andri?" un "Nu, Andri, vai laba dzirdamība?
Andri, visu dzirdi, vari pierakstīt?" Protams, to sarunu par kāsīti gan sarunās varēja nebūt :)

13.09.2006. 15:38

KNAB
13.09.2006. 13:33
Pilni sarunu audioieraksti:
http://www.uploading.com/files/NAGEYRBC/sarunas1.mp3.html
http://www.uploading.com/files/9VZ3LRKV/sarunas2.mp3.html
http://www.uploading.com/files/VYEAMU4T/sarunas3.mp3.html
http://www.uploading.com/files/YEIWE6BT/sarunas4.mp3.html

3.14...

13.09.2006. 15:29

Runa nav par to, kurš izpaudis vai neizpaudis t.s. "valsts noslēpumu". Šķiet, ka cilvēkam , kurš pirmais izdzirdēja sabiedriskās televīzijas "gaišā tēla" izdarības, nekas cits neatlika, kā darīt to zināmu visai sabiedrībai...
Gods un slava šim cilvēkam par pilsonisko drosmi....
Un negods un kauns AT priekšsēdim guļānam ... ar mazo burtu apzināti..., kurš savus padotos pazemot atļaujas...

Mr. JMT

13.09.2006. 15:24

to bb:
neaizmirsti ka vēlēšanas nav aiz kalniem un pēc ši un iepriekšējā sarunu skandāla (rēzekne) viens konkurents ir nogremdēts...

Nekas ka varbūt tur nekā arī nav, bet kārts irizspēlēta pareizi sākumā runājot pusvārdos, ļaujot tautai pabeikt domu pašiem. Un pēc tam tikai publiskojot visu, ko jau liela daļa vairs nelasīs, jo ir jau izveidojies savs/mēdiju iebarotais viedoklis :)

bb

13.09.2006. 15:14

labi, Lato, es zinu no pirmavotiem arī ļoti daudz, ko tu pats esi "nelabu" darījis un runājis... Domāju, ka šādu materiālu varētu savākt praktiski par jebkuru cilvēku. Izņēmums tikai tāds, kuru interesē vienkāršī kāda Jāņa vai Kristīnes domas, cita lieta- sabiedrībā redzams undzirdams cilvēks- šoreiz Jaunalksne. Īstenībā tā ir tāda "dzeltena" publik;acija, kas balstās uz cilvēku slimīgu interesi, ierakties aiz kāda populāra cilvēka sabiedriskās maskas. Tas, ka tu to atbalsti, man liekas baigi lēti. Bet nu neesi jau tu ar nekāds svētais, gan tava stundiņa ar pienāks un tad varēsi vēl vairāk brēkt, kā toreiz, kad it kā ti

Daniēls

13.09.2006. 15:12

Manuprāt jēdziens noslēpums ir tad, kad par to nezin tie, kam tas nav jāzin. Tad, kad to zin visi, tad droši vien tas vairs nav noslēpums. Tas ir kļuvis par ex-noslēpumu.

Es te lasu visās malās, ka tur sūkstās par noslēpuma publicēšanu un tā, bet domāju, ka noslēpuma izpaušanas pārkāpums beidzas ar izpaušanas brīdi, un droši vien masu mediji varētu nebūt līdzdalībnieki noziegumā, un to garantē Satversmes 100. pants.

Katrā ziņā, vērtēšanai interesanta informācija, bet izpaudējam, protams, vajadzētu atbildēt saskaņā ar likumu!

Ivars K

13.09.2006. 15:13

nu kas tad tajās sarunār ir tāds briesmīgs?? rūpīgi izlasīju visas, domāju līdzīgas sarunas ir lielākajai daļai žurnālistu, kas pēta nopietnus jautājumus. nevajag taisīt skandālu ne no kā!

juuu

13.09.2006. 15:02

vajag palaist vēl vienu virtuālo serveri, un viss būs ok

ehh

13.09.2006. 14:55

Visi baigi velk no tā http://85.9.229.36
Ātrums arvien krītas :(

ESes

13.09.2006. 14:46

Lato. Nu toč jāsaka, ka tā ir taisnība - Kāda tauta, tādi tās priekšstāvji. Nu lamājamies mēs visi kā fūrmaņi, Saknītis ar savu valodiņu nestāv klāt. Nu i arī visu līmeņu pārvaldēs tā notiek. Vienkārši nav ko par to brīnīties un vaimanāt. Un godīgi sakot, es arī gaidīju, kad varēs uz "Jūrmalgeitas" lietu paskatīties "no otras puses". Tagad man ir tā izdevība. Tik žēļ, ka failu te vairs nav. Vēl jādomā, ka laikam psihiski vesels cilvēks nevarētu izturēt šo miskasti, kas valda politikā un lielās naudas pārdalē. Tāpēc laikam arī jāsāk lietot kaut kādi stimulanti. Vai arī pašam ir jābūt ar hiperaktivitātes paz

MC

13.09.2006. 14:45

Man no basketbola tāpat tās sarunas nespēs novērst uzmanibu, zinu, ka iespējams viņas ir publiskotas, lai gadijumā ja mūsējie šodien zaudēs izbraukumā igauņiem, mēs to palaistu gar ausīm, bet mūs neapčakarēs, mēs sekosim līdzi un, lai tikai mūsējie pamēģina zaudēt!

kruuu

13.09.2006. 14:38

Sarunas ir izklaides tautai - hameleonu rotaļas pat nevajag. Galvenais pasekot līdzi, vai tai laikā netiek novērsta uzmanība no kā cita.

jas

13.09.2006. 14:34

hmm...nu tieshaam interesanti;p..protams, ka arii kaadam ir izdeviiga sho sarunu publiskoshana un var striideeties, vai tas ir likumiigi. bet. Bet sarunas ir taadaas kaa ir un taas tieshaam izsaka daudz par "Ilziiti"...ne to labaako..

lalala

13.09.2006. 14:34

http://85.9.229.36

lalala

13.09.2006. 14:33

ielogojaties kaa guest un zem "virtual folders" viss ir novelkams

Reku ir pa īstam

13.09.2006. 14:32

http://yy.lv/upload/index.php?ACT=4&f=6333 - par nieka 35 saņiem visi faili. Oki doki.

MC

13.09.2006. 14:32

Tomēr nav meli, viss kārtībā, vajag tikai piereģistrēties! Aiziet jūriņā!

P.S. Visi kas izplatīs šīs sarunas tālāk vai glabās savos datoros, drīz var tikt apcietināti!

Velni

13.09.2006. 14:30

Sametiet citos hubos ari!
Atradu mazu sarakstinu:
http://tinyurl.com/g5nbg

MC

13.09.2006. 14:29

Ir jau arī opcija, ielogoties kā viesim :) , bet tur viss tukšs! atkal meli!

2lala

13.09.2006. 14:29

lala, paroli prasa...

lalala

13.09.2006. 14:26

http://85.9.229.36

sheku var novilkt

Nav svarīgi

13.09.2006. 14:23

Pie visa varu piebilst tikai to, ka no personīgās pieredzes varu apgalvot - Jaunalksne ir mele, divkose un pērkama žurnāliste. Domāju, ka ar to viss ir pateikts.
Un ka piedevām vēl arī narkomāne un rupja sieviete, tas vairs nav tik svarīgi.

Zane

13.09.2006. 14:15

Nu paga, paga -
palasīju tās sarunas - nav gan laika visu lasiit (bet nu iipasi 4. atšifrējums uzkrita)

es nesaprotu iisti taas negatiivaas atsauksmes, neredzu iemeslu par ko tiek pārmests Jaunalksnei...

tur tak nenotiek nekaada info safabriceešana, utt. Normāla argumentu meklēšana, vākšana keisiem...
ar tādu rakšanas pieeju būtu jāstrādā jebkuram žurnālistam - nu tak Domburs arī rūpīgi gatavojas jebkurai diskusijai..

maš apgaismojiet kāds!!!! kas te ir tas nosodāmais, par bļaujat???

lollaa

13.09.2006. 14:17

lapsa, kaut kaadi slimi sunja murgi. kopsh kura laika tu izsakies prozaaa?

oho

13.09.2006. 14:04

Hubs ALFA
84.245.224.73:3412

Mr. JMT

13.09.2006. 13:57

jaunalksnes sarunas.zip

EddY

13.09.2006. 13:55

Zem kada nosaukuma meklet?

Mr. JMT

13.09.2006. 13:52

patreiz ir ieks dchub.hackers.lv
ja iedosi alfas adresi ieiešu arī tajā..

EddY

13.09.2006. 13:52

Ieliek kāds lūdzu DC++ hub:Uninet

jautajums Lato

13.09.2006. 13:47

Vai ir valsts noslepums uzzinat, kapec aizvaca audio? Tipa - kas piezvanija, ar ko piedraudeja utt?

Hindu

13.09.2006. 13:47

"gunis
13.09.2006. 13:03

Nu iemetiet tak kāds dc++"

Iekš DC meklē ALFĀ — sarunas.zip

dowloads

13.09.2006. 13:43

Un pat ljoti labi downloaeejas no yy.

ceru, ka aizies ari kaa vestules caur e-pastiem

Arturs

13.09.2006. 13:35

Foršā valstī es dzīvoju! Nez cik ilgi man nervi izturēs?!

imc

13.09.2006. 13:34

Visu cieņu

KNAB

13.09.2006. 13:33

Pilni sarunu audioieraksti:
http://www.uploading.com/files/NAGEYRBC/sarunas1.mp3.html
http://www.uploading.com/files/9VZ3LRKV/sarunas2.mp3.html
http://www.uploading.com/files/VYEAMU4T/sarunas3.mp3.html
http://www.uploading.com/files/YEIWE6BT/sarunas4.mp3.html

gunis

13.09.2006. 13:27

Eku te ir vina saruna ielikta bet nez vai tas ir viss http://www.uploading.com/files/NAGEYRBC/sarunas1.mp3.html

nu

13.09.2006. 13:17

Es loti gribetu zinat
13.09.2006. 13:16
Loti gribetu zinat, kapec Lato ir nosaucis lapu neliesi.lv ? Vai vinsh uzskata Ilzi par nelieti? Vinju nu gan nevaretu uzskatit par nelieti!
__________________________

Apollo tak viņš ir uzrakstījis - cita noreģistrēta saita nebija pie rokas. Un jauna reģistrēšana nic.lv prasa vismaz nedēļu. Un turklāt ko - neviens no sarunu dalībniekiem tā nav nosaucams? Piemēram, advokāts R., kurs figurē kā pelēkais kardināls...

Es loti gribetu zinat

13.09.2006. 13:16

Loti gribetu zinat, kapec Lato ir nosaucis lapu neliesi.lv ? Vai vinsh uzskata Ilzi par nelieti? Vinju nu gan nevaretu uzskatit par nelieti!

MILDIŅA

13.09.2006. 13:01

Malači mēs esam latvieši! 1)Neesam aizbraukuši uz Īriju!
2)Ceram ievest kārtību 3. un 4.Varā.
3)Visi esam patrioti,jo aktīvi iesaistāmies politiskajās diskusijās.
4)100% piedalīsimies vēlēšanās!
5)Visi mīlam savu Dzimteni(lūdzu nejaukt ar valsti),lai arī kādi mošķi nesēdētu varas krēslos un lai ko arī nerunātu.
6)Esam emocionāli,skarbi,maigi un brutāli u.t.t.,ja runa iet par naudu,varu un cilvēktiesībām. Es lepojos!!!!

gunis

13.09.2006. 13:03

Nu iemetiet tak kāds dc++

Paldies!

13.09.2006. 12:59

O, apskatījos to http://yy.lv/upload/index.php?ACT=4&f=6333 - par nieka 35 saņiem visi faili. Oki doki.

ax

13.09.2006. 12:58

RESPECT par publiceeshanu!

Nesaprotu kapeec iet tracis par to kas un kapeec noklausijaas tel. sarunas?
Noklausijaas sankcioneeti un taas ir Jaunalksnes sarunas- taalaak atliek veerteet saturu, bet saturs ir shausminoshs... ltv1 jau sen kaa neskatos bet nu shis paarspeej visu.

修工程有

13.09.2006. 10:51

Kauns kauninātājiem, kauninātāju kauninātājiem, kauninātāju kauninātāju kauninātājiem, kauninātāju kauninātāju kauninātāju kauninātājiem ... - tad jau iznāk, ka man arī jākaunās?

TIEM, KAS GRIB DZIRDĒT!

13.09.2006. 12:56

Visi audio faili vienā zip arhīvā tagad ir pieejami šeit: http://yy.lv/upload/index.php?ACT=4&f=6333

Diemžēl par to lejuplādēšanu saita uzturētāji pieprasa nelielu samaksu - neko darīt...

shit

13.09.2006. 12:53

nafig gribeju dzirdet audio fak iznemusi

Agris

13.09.2006. 12:52

Es tik iedomājos kāds humors būtu ,ja nopublicētu komentu autoru kādas dienas telefona sarunas. Daudziem noteiki būtu ko pasarkt.

i ble

13.09.2006. 12:45

la viva ganja

Agris to Ivars P

13.09.2006. 12:44

Tā jau veca ziņa no 11. septembra.

ronis

13.09.2006. 12:40

Epizode ar Vairu tikai kārtējo reiz parāda, ka Jaunalksnei interesē nevis intervēt cilvēku, noskaidrot taisnību, bet nomelnot un iegāzt izraudzīto upuri. Viņa uzvedas nevis kā žurnāliste, bet gan kā lēta politikāne, kas cenšas sev izsist lielāku slavu.
Kauns, ka LV ir ne tikai korumpēti politiķi, bet arī nelietīgi un neprofesionāli cilvēki, kas par mūsu visu nodokļu maksātāju naudu cenšas tēlot žurnālistus

es

13.09.2006. 12:39

Vai Jaunalksne nebija apbalvota kā jaunā žurnālistikas cerība? Vai viņai tagad nav kauns savu pasniedzēju, atbalstītāju, pielūdzēju, galu galā - tautas priekšā? Protams, var sūdzēt tiesā visus par sarunu publiskošanu, bet tas nemainīs faktu, ka narkotiku apkarotāja pati izrādās narkomāne. Tas nemainīs arī faktu, ka centīgi aizrādot sarunu biedriem rupjību lietošanu, pati tās labprāt lieto itin raiti. Tas nemainīs arī faktu, ka Latvijasžurnālistu elites augsti vērtētā un tautas cienītā žurnāliste savas valsts prezidenti uzskata par "nopindzelētu muļķi". Un nevajag apgalvot, ka tā dara visi mirstīgie. Jo ir žurnālisti, kas tā nerīk

Mr. JMT

13.09.2006. 12:37

Smirdoņa turpina celties un vēlēšanas tuvojas...

Katrs nākamais sarunu atspoguļojums kļus aizvien mazāk pārsteidzošs un arī ar mazāku ticamības faktoru...

Sajūta tāda ka mēdijos notiek tas pats kas valdībā. Viens ēd otru.

mth

13.09.2006. 12:37

liidz veelesanaam 24 dienas

Hehe -> pirkstam

13.09.2006. 12:34

Jēzus??? Šobrīd gan redzu tikai uzrādītus Jūdas!

svēts

13.09.2006. 12:33

cēls,sirdsšķīsts un godigs ir Lato Lapsa.

Engelchen"s arvārdsakot.

vecspaziņa

13.09.2006. 12:30


Jaunalksne par smēķa uztīšanu varēja pakonsultēties arī pie Strautmanes, savulaik pat operatīvā lieta policijā pret viņu bija.

Pērkons

13.09.2006. 12:22

Dzirdēju baumas vai sapnī redzēju, vairs neatceros kur tieši, bet stāsts ir tāds , ka audio faili tika aizvākti pēc serveris.lv stingra pieprasījuma... mhm...

Ivars P.

13.09.2006. 12:08

Lūk laikam arī iemesls kād''el sarunas aizvāca ( http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/article.php?id=319080 )

Ar šo paziņojumu Jaunalksne vismz manās acīs ir zaudējusi pēdējās cieņas paliekas

nikia

13.09.2006. 12:08

un kaa var zinaat ka taas ir iistaas sarunas??? Es arii taa varu uzraxtiit, ja nav audio pieraadiijumu, es neticu sheit raxtiitajam...whatewer =)

pirksts

13.09.2006. 12:02

Latolapsiņ, tu esi viens no tiem, kam nebūtu nekas pretī krustā sitējiem uzrādīt, kurš ir Jēzus.

Tsss...

13.09.2006. 11:45

Sensenos laikos, tāltālās zemēs gaļas veikala logā cūkas šķiņķa vietā bija ielikta cūkkopja Bārtuļa bilde. Paraksts:"Kaut vairāk mums būtu tādu Antonu!"
Rezumē: Bez noteiktā virzienā (objektivitāte ir izdomāts jēdziens) orientētiem žurnālistiem lemts mums dzīvot mucā un baroties pa spundes caurumu. Lai dzīvo viedokļu dažādība!
Normāla cilvēka uzdevums ir informāciju filtrēt un no infodrumslām salikt bildi. Bet žultspūsli vajag piesargāt, jo to zaudējot nevarēs vairs baudīt dzīves treknumus!

Ivars P.

13.09.2006. 11:48

Tā viņš ir, nav diemžēl pie mums normālu mēdiju (ir atsevišķi raidījumi, atsevišķi cilvēki) , NRA, VZ, Diena, LA utt.- tendenciozas lapeles.

Ar televīzijām nav labāk, visus pārspļauj LNT, tā vispār ir parodija nevis objektīva informācijas atspoguļošana.Reiz Ēķim paspruka par redakcionālo politiku: "Es ieeju redakcijā un pasaku, mūsu redakcionālā politika ir šāda"

Diemžēl kā redzam LTV ar, līdz šim Panorāma man šķita puslīdz pieņemama, bet nu manas ilūzijas ir sagrautas.

Izskatās traģiski, reģēdājs tiek muļķots visādos veidos un nopietnas alternatīvas izskatās ka nav ne plašsaziņas līdzekļos ne partijās

Blēdis

13.09.2006. 11:35

Njā Jaunalksnei normāls lauziens... par to nemākulīgo zāles tīšanu, Vairas purnu utt. Vispār kas te notiek šajā valstī tas ir murgs, viens ir skaidrs - mūs vienkāršo tautu čakarē nemaņā.

Agris to Ivars P

13.09.2006. 11:45

Jā delfi ir palikuši stipri dīvaini , man ar ir gadījušies ar viņiem visādi brīnumi. Ja runājam par Jaunalksni & Co , tad balansam vajadzētu arī NRA un VZ pielikt pie vietas, tur nāk vēl lielāki šedevri.

Ivars P.

13.09.2006. 11:28

Agrim:

Pilnīgi piekrītu, vietējais lapseņu pūznis ir jātrenkā, ir jāvelk augšā tās šmuces, ir vajadzīgi tādi žurnālisti. Bet tas jādara konsekventi, nedrīkst nostāties kāda grupējuma pusē kā tas ir Jaunalksnes & Co gadījumā. Cerams ka attapsies.

P.S.
ja par pedofīliem, ļoti interesanti, pie delfu raksta (http://www.delfi.lv/news/national/criminal/article.php?id=15494644 )sākās saruna par šo tēmu un tad, kas par brīnumu, vairs komentārus nevar pievienot, saka "comments_no-cookie".

Bija dzirdēts, ka delfisti praktizē smalku cenzūru pret "ne tādiem" viedokļiem, bet pašam kas līdzīgs nebija gadījies. Varbūt protams

mth

13.09.2006. 11:30

kuraa adresee ir taas sarunas johaidii?

Balamute II

13.09.2006. 11:26

Lasām:
"nebūdams eksperts, es nevaru izteikt nekādus apgalvojumus par to, kas un kurš īsti dzirdams šajā ierakstā – ... protams, man šķiet, ka es atpazīstu daudzas no šajos ierakstos dzirdamajām balsīm, apgalvot es neko nevaru un arī nevēlos"
- nu, puis, nah* tad tu shito projektu palaidi, ja patiesibaa negribeji neko apgalvot un pateikt??
Varbut uztaisam revoluuciju? Panjemam mietus, izejam ielaas, sasitam dazzus muuljus, aizdedzinam paaris autobusus? - buus 'action' vismaz...

Agris to Ivars P

13.09.2006. 11:23

Paldies, tomēr uzskatu ,ka vietējais lapseņu pūznis ir jātrenkā. Patreiz klausos par atmiņām par pedofilijas lietu, kādreiz man viens paziņa ,kas nopietni to lietu izmeklēja zināja nu ļoti daudz stāstīt, taču čiks vien iznāca. Atkārtošos vēlreiz - ir nepieciešami tādi žunālisti ,kas velk lietas augšā .

Balamute

13.09.2006. 11:24

Klau, a kas par to visu maksaa? Man ari $$ baigi tagad vajadziga... :) Iedodiet gaadu "galu", klau....

MC

13.09.2006. 11:23

Pats labākais ir tā saruna par to kā kāsi pareizi uzsist un filtru uztaisīt, norēcos riktīgi :)))

修工程有

13.09.2006. 10:51

Lasot sarunu atšifrējumus pēc audioieraksta klausīšanās var konstatēt, ka lielākā daļa informācijas atšifrējumā ir zudusi. Bieži intonācija, kādā kaut ko pasaka, secīto apgriež ar kājām gaisā vai padara par joku.

New Era (turpinājums)

13.09.2006. 11:21

Lembergs (ārzonu uzņēmumi) u.c.
Precedents žurnālistu brīvības ierobežošanai jau Latvijā pastāv - "Mēdiju nama" izdotā "NRA", kura pēdējos gados ir palikusi tik tendencioza...

Ivars P.

13.09.2006. 11:09

Agrim:
......
Vispār, ja ir interese, vari ielūkoties te (http://tautiskums.blogs.lv/ ), var palasīt manas domas un citu autoru darbus, kas man iepatikušies, tai skaitā par šīm tēmām.

Par sorosītiem labi teikts šeit ( http://www.klubs415.lv/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=428), jāskatās arī saistošie raksti, tie interesantāki

Ivars P.

13.09.2006. 11:09

Agrim:

Nekas konkrētāks nav, ir mani (un ne tikai) secinājumi regulāri sekojot līdzi notikumiem.

Un secinājums ir tāds (atvainojos ja atkārtojos), starptautiskais kapitāls kaut kādu iemeslu dēļ grib atbrīvoties no vietējiem oligarhiem. Ko nav sadalījuši nezinu, jo ilgu laiku darbojās roku rokā. Pieļauju iespēju, ka darbojas princips "uzvarētājs paņem visu", kā saka oligarhi ir valsti nopostījuši izpārdevuši, tagad, lai starptautiskais kapitāls to pilnībā pārņemtu, jāatbrīvojas no oligarhiem un tad var darīt ko grib tīri "likumīgi" (pat pedofīliju un zoofīliju legalizēt), šamiem prakse jau ir Eiropā, ASV un citur.

Vi

GaraisEzis

13.09.2006. 11:21

Vajag audio ierakstus, lūdzu, šeit būs...

http://www.draugiem.lv/music/musician.php?mid=429

New Era

13.09.2006. 11:17

Nedomāju, ka ir korekti publicēt audioierakstu, jo tomēr pēc balsīm var ļoti labi atpazīt personas kuras no atšifrējuma nebūtu tik viegli atšifrējamas. Labi, ka tagad audio vairs nav pieejams.
Secinājums - Latvijā politiskajiem spēkim nav izdevīga brīva mēdiju pastāvēšana. Tādi raidījumi kā "de facto" "traucē" tādiem politiķiem, kā Šlesers ("Jūrmalgeita", dažādi apšaubāmi biznesa projekti, "sakrālais tūrisms" u.c.), Šķēle ("Jūrmalgeita" u.c.), Kalvītis ("Cirīšu HES"), Jaundžeikars (informēts par radinieku nelegālā alkohola tirdzniecību, bet reāla rīcība neseko), Lember

KUR PALIKA ???

13.09.2006. 11:17

Šajā lapā Jūs atradīsiet manā rīcībā nonākuša audiodiska saturu – gan lejuplādējamus skaņu failus un to aptuvenu atšifrējumu
===============

kas notika, Lato ?

Ilzite piezvanija ?

Padomnieks

13.09.2006. 11:02

Dziiviitee labaak vajag atbalstiit jaa naudaa ir nopelniitaa beernu daarzu celtnieciiibu, paliidzeet slimaajiem beerniniem, paliidzeet cilveeciniem vecaakiem cilveekiem kam pa tiesaam taas naudinas nav, lai vini kaut maiziti vareeetu nopirkt sev.. kas nelaimee ir nokluvusi, dariit visu lai uz pasaules buutu miers, lai nebuutu karu, lai nebuutu nesaskanas starp cilveekiem, lai nebuutu naidaa vienam pret otru, lai valdiitu saprasanaas un miers, lai nebuutu taas skaudiiibaas vienam pret otru, vajag vairaak izjust to pozitiivo domaasanu kas ir ar miilestiibas balstiitaa pamaataa, jaa vairaak buus mums visiem pozitiivu domu, jo buus labaak...un katram tas ir labi kaa ir savs viedoklis par visu so

kas notiek

13.09.2006. 11:08

.

Monvids

13.09.2006. 11:10

Kur palikusi Audio versija! Bija ļoti intresanti!!!

Sociaalais antropologs

13.09.2006. 11:07

Vai to disku, ja reiz faili pazuda, nevar kaut kur nokopeet? :))

raimonds

13.09.2006. 11:07

raimonds

Agris to Ivars P

13.09.2006. 11:05

Nu man nav parādījusies pie horizonta tāda infa, varbūt ir kas konkrētāks ( par Sorosu piemēram ), jo atmiņā vien nāk Emša tīklveida pinekļi ar ko mūs baidīja.

s

13.09.2006. 11:06

Kur ir Audio?

Ivars P.

13.09.2006. 10:52

kaaposc:

Sižets bija izteikti vienvirziena (tendenciozitāte tekstā un montāžā bija acīmredzama), kurā "minoritātes" bija attēloti kā upuri, pretstatā "trakojošajiem homofobiem".



修工程有

13.09.2006. 10:51

Ir vērts noklausīties audioierakstus, jo pirms tam izlasot Lato Lapsas komentārus man radās nepareizs priekšstats par šīm sarunām un prezidentes nozaimošanu. Lasīt šos komentārus ir līdzīgi kā klausīties ko kāds kardināls stāsta par filmu, kuru viņš nav redzējis.

Ivars P.

13.09.2006. 10:52

Agrim:

Tam ka daudz izdarījusi piekrītu, bet jautājums kādu motīvu vadīta.

Ja, lai oligarhus nomainītu ar sorosītu propogandēto deģenerējošo sabiedrisko iekārtu, tad paldies, varēja arī nedarīt.
Ja tādēļ, ka ir godīgs cilvēks, kam riebj netaisnības, tad jau rakstīju kā vajadzēja rīkoties.Ja esi bargs pret citiem, esi bargs pret sevi un atzīsti savas kļūdas.
Vēl joprojām ļoti ceru ka viņa ir kļūdījusies, bet loģiski spriežot izskatās ka tā diemžēl nav.

Padomnieks

13.09.2006. 10:58

Kaa Juus domaajat cilveecini kas dziiviitee ir svariigs sajaa?

Termiic

13.09.2006. 10:54

Vells. DC tīklos vēl nekas nav parādījies... Es ir nepacietīgs. :D

kaaposc

13.09.2006. 10:50

to: Ivars P.

apstāsti īsumā, kas tur bija par praidistiem? kādā gaismā un ar kādu nokrāsu bija sižets?

Agris to Ivars P

13.09.2006. 10:49

Bet piekrīti ,ka Jaunalksne tomēr ir daudz arī panākusi - man atmiņā digitalizācija, nezin kā būtu beigusies Jūrmalgeitas tiesvedība, ja Volbrugs nebūtu sabijies pa savu ādu u.t.t.

Ivars P.

13.09.2006. 10:37

Tas ka Jaunalksen iegūst info, tas nekas, un tas ka viņa izmanto no likuma viedokļa apšaubāmas metodes, tas ar nekas.

Nepiedodami ir tas, ka viņa ir zaudējusi objektivitāti un klaji nostājusies rafinēta un naidīga grupējuma pusē.Vispretīgāk bija skatīt "praidistu" aktivitāšu atspoguļojumu Panorāmā.

mammamia

13.09.2006. 10:40

papa karlo
13.09.2006. 10:32
Kretīns, tu, Lato, esi. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka tev par šito ir labi samaksāts.
-----
A es pilnīgi šaubos ka labi samaksāts. Mošk pāris sotaku. Varbūt arī vispār par brīvu, t.t. "pašreklāmai" - tač ja sūds nesmird, par to aizmirst.

audiofaili

13.09.2006. 10:44

Audio Faili Jau Klejo Pa HUB serveriem: hub.uo.lv

Ieva

13.09.2006. 10:42

Laikam jau arī šite tika piegriests mazliet skābeklītis...par tiem audiofailiem...mmm...jā...

Ivars P.

13.09.2006. 10:37

Nezinu kā šajā gadījumā, bet ir infa kā tā cenzēšana notiek.

Kādu laiku atpakaļ vienā lapā bija publicēta I.Lešinska "Kalpības gadi", katrs varēja brīvi lejupielādēt. Ļoti interesanta grāmata tādā ziņā ka ir aprakstītas VDK darbības metodes (ļoti līdzīgas pašreizējām plašassaziņas līdzekļu metodēm) un konkrēti kadri (tai skaitā "atmodas" "varoņi").
Pēc kāda laika lapas īpaņieki saņēma draudu vēstuli no viena advokātu biroja aivākt grāmatu, pamatojums Lešinska meitas pilnvara un atsaukšanās uz autortiesībām.

Agris to Ivars P

13.09.2006. 10:41

Tur jau tas pods ,ka šādas sarunas ( to ieraksti ) ceļo . No otras puses es neiedomājos kā bez informācijas var veidot šādus raidījumus, būs šodien jāpačolē Domburšovs.

papa karlo

13.09.2006. 10:37

Tām šaurajām pierītēm, kas velk vienlīdzības zīmi starp Jūrmalgeitas un Jaunalksnes sarunām. Jūrmalgeitas ierakstos tiek apspriests konkrēts noziegums. Ieraksti deva iespēju šo noziegumu atklāt, un uz to publiskošanas laiku pret konkrētām personām jau bija ierosinātas krimināllietas un noteikta konkrēta tiesas diena, un ierakstu publiskošana izmeklēšanai vairs netraucēja
Pret Jaunalksni neviens nekādu krimināllietu deviņu mēnešu laikā neierosināja, tātad tieslietu sistēma atzina, ka tur nekāda nozieguma nav. Tātad to publiskošana ir ielaušanās personas privātajā dzīve. Domāju, ja Jaunalksne pacentīsies, dēļ šīs lapas vien Lato dabūs šķirti

es

13.09.2006. 10:41

e - kapec pazuda audio ieraksti? nepaspeju visus savakt... nu nekas - ir vel dazas vietas, kur tos var dabut...

aldo

13.09.2006. 10:38

lato, neņem galvā dažus žultainos komentārus. pareiz darīji, ka to visu ielaidi internetā. lai cilvēki palasa un varbūt dažiem atvērsies acis uz notiekošo. tu esi manlacis. labi būtu, ja būtu arī audio faili. un neļauj sevi iebiedēt un ietekmēt!

TT

13.09.2006. 10:39

Tev papa karlo smadzenes ir nepareiza vietaa...jo vispar nesaproti, kads ir bijis motivs, kadelj Lato ielicis shis sarunas netaa.ja Tev ir galva uz pleciem, tad izlasi Lato iemeslus, tad mosh sapratisi.

Zuza

13.09.2006. 10:39

Kā tur bija ar krustā sisto?Kad pienāca vēl viens, kas ūdens vietā viņam pasniedza etiķī samērcētu sūkli. Kāds ir šī latvieša vārds, kurš arī vēlas ielīst vēsturē ar etiķī samērcētu saitu. Pareizi. Lato Lapsa

Ivars P.

13.09.2006. 10:37

Agrim:

Te gan piekrītu, daļēji esmu vīlies, jo te tiešām nekā tāda nav, bet tas nemaina lietas būtību, jo sarunas, kur kaut kas ir tomēr pastāv un žurnālistiem ir pieejamas.

papa karlo

13.09.2006. 10:32

Kretīns, tu, Lato, esi. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka tev par šito ir labi samaksāts. Vairāk tavus darbus nelasīšu, paliec jau par pērkamu pretekli. Galvoju, ja būtu ierakstītas tavas sarunas miljonāru sarakstu veidošanas laikā, ne tādas vien odziņas un epitetus dzirdētu, un tie miljonāri tevi pašu apēstu. Un kāds sakars te ar cigaretes uztīšanu? Tev patiktu, ja publicētu tavu privāto sarunu, kurā tu ar draudzeni vai sievu norunā kniebšanās laiku un pozu? Tad gan mēs izrēktos, nelieti. Un kāda vispār tev daļa gar Jaunalksni? Izkniebt gribēji, bet saņēmi kurvīti?

kaido

13.09.2006. 10:35

Es tur neko tadu nesaskatu tik ipashu shais sarunaas, kursh tur ir tas "nelietis" - vai Lato pats?

Herta

13.09.2006. 10:30

Ja kādam ir kāds audio gals, atsūtiet, lūgtum, uz ligijac@latnet.lv ! Jau iepriekš pateicos, tā sacīt...

dc++

13.09.2006. 10:32

uz hub.uo.lv jau ir. mekleet var peec neliesi un sarunas

3.14...

13.09.2006. 10:32

Man nav otrā....

Patriots

13.09.2006. 10:30

Blin ta ari izskatas, ka sho te materilālu uzlikuši lai parādītu cik Lembergs, Šķēle un pārējie ir labiņi. Privātās sarunas, vairāk Tur nekā nav. Jūrmalgeitas sarunas bija interesantākas un produktīvākas.

Janis Z.

13.09.2006. 10:30

Ja grūti pa meilu nosūtīt, tad varat ielikt to failu iekš http://maiss.02.lv/ un uz meilu nosūtīt saiti uz failu un paroli.

maroi

13.09.2006. 10:28

nu vajag vajag taas sarunas taa vakara blaazmaa paklausiities

martinijs

13.09.2006. 10:28

aaa pareizi, buus DC++ un buus oki!!!

LL

13.09.2006. 10:28

Man ir 3 pirmie, vajag pedejo ceturto failu.

Herta

13.09.2006. 10:27

Mēs visi gribam tos audiofailus!!! Adresītiiiiii!!!!!!

Evans

13.09.2006. 10:27

Vakarā audio faili būs DC++ apritē.

Dailis

13.09.2006. 10:25

Ja kadam ir tie audio faili, ludzu sakontaktejiet ar mani, jo es ari tos loti velos iegut.
Emails: d.zarins@inbox.lv

LL

13.09.2006. 10:25

Tiko vel bija audio faili, pedejo diemzel nepaspeju novilkt...

martinijs

13.09.2006. 10:24

Kaads moska uzliek uz serveriisha, pa kluso, pasaka kaukur blogos adresi, un kacaasim visi ;)

meilaa suutiit buus pasvaki, lieli izmeeri diemzeel :(

Jānis

13.09.2006. 10:23

Vai drīkst uzzināt kapēc pazuda audio faili?

Ai-kā-sāp

13.09.2006. 10:21

Nu protams, ļaunā Ilze nospieda pogu un iznīcināja audiofailus :)
Lato, nesmīdini tautu! :)))

Ja jau sakrāmēji saimnieku sarūpētos failus, tad netaisi teijāteri ar to "pazušanu" ;)

Agris to Ivars P

13.09.2006. 10:22

Bet patreiz neko neesmu sadzirdējis par info ,kas noklusēta( esmu 3 daļas pusē).

Simeris

13.09.2006. 10:21

Ja vairs nav audio failu, zūd jēga sarunām, kur runātāju balsis šķietami ir līdzīgas iepriekšējām.
Pārējais - nezin kamdēļ neko īpaši nepārsteidz...

Janis Z.

13.09.2006. 10:18

Ivar P. lūdzu atsūti man ja vari to failus uz meilu Laipni lūdzam, janis.zorgevic@inbox.lv!

he he

13.09.2006. 10:21

paspēju gan nokačāt. mājās paklausīšos

Janis

13.09.2006. 10:20

Un vispaar taa jau ir dubultmoraale. Juurmalgeitas un Rezeknes sarunu lietaas neviens LTV zhurnaalists neuztraucaas, kaapeec ir noklausiitas sarunas un kaa taas ir publiskojusjaas. Bet, kad Jaunalksne noklausiita, taa uzreiz spalvas gaisaa!

Ivars P.

13.09.2006. 10:02

Agrim:

Robežai jābūt, bet lai runātu par robežām ir jāievēro konsekvences, kas šajā gadījumā nav darīts. Vajadzēja nopublicēt visu un vēl parādīt pa TV (visu,kas ir pieejams, nevis izdevīgus fragmentiņus), var vēl klāt pašas paskaidrojumus, ja ir dūša un tad var sāk arī interesēties par avotiem un pamatojumu. Bet tagad tā ačgāni, tāda pat pieeja kā oligarhiem. Gribas cerēt ka Jaunalksne & Co ir ideālisti, kas vienkārši kļūdījās, bet pašreiz vairāk izskatās ka ne, ka tāds pats tips kā "apkarojamie", kā saka tāds tādu atrod.

Pazars

13.09.2006. 10:19

Interesanti gan. Pirms briizja veel bija audio faili. Un nu vairs tie nav pieejami. Kaapeec tie vairs nav atklaatiibai pieejami?

Janis

13.09.2006. 10:18

Neinteresanti un garlaiciigi. Kapeec taada azhiotaazha ap tik neinteresantaam sarunaam? Jaunalksne baigaa zvaigzne atradusies?

pilsone

13.09.2006. 10:17

Ja visu laiku runāja par melno PR, tad šobrīd varam droši runāt par melno žurnālistiku. Skumji par jums LTV ziņu dienest!

Art

13.09.2006. 10:17

Gribu dabūt (:

Ivars P.

13.09.2006. 10:02

Ātri gan strādā :)
Paspēju iekopēt.

Agris to Ivars P

13.09.2006. 10:12

Piekrītu pilnībā , tikai viens jautājums - kas tad notiks tajā brīdī , kad visas mūsu sarunas kļūs publiskas. Jābūt tomēr kādai robežai un tik cik esmu noklausījies neko īpašu neesmu dzirdējis.

peka

13.09.2006. 10:07

Vai kāds varērtu uzlikt kur pieejamā vietiņā to audio?! Tik un tā tas taču no pudeles ir ārā.

Bargais

13.09.2006. 10:07

A, kur tad palika audio?

anarhists

13.09.2006. 10:03

Shrunts par atmaskoshanu. Nez vai to sauc par tiesisku valsti. Tiesiska taa ir, bet vai taisniiga?
Bet skandalozaas zhurnaalistes balss, sorry, MAUKA. Un nekaads talants, pavieglas meichas vaavuljoshana

Aivis

13.09.2006. 10:05

Nu žēl, ka audio pazuda...

Ivars P.

13.09.2006. 10:02

Agrim:
Labi.
Nobeigumam, nocitēšu Saknīti, ļoti labi pateica kā jārīkojas cilvēkam, kurš grib būt godīgs:

„Ja es esmu kaut kur vainīgs, es nekad nevienam nepārmetīšu, lai rāda visu. Ja es kādu esmu uzmetis vai ko tamlīdzīgu, man nav nekādas pretenzijas. Lai rāda un tamlīdzīgi un es tikai par to esmu, lai ir taisnība.”

Agris to Ivars P

13.09.2006. 09:55

Tad pēc tam arī varam parunāt. Pagaidām cik dzirdu normāls faktu vākšanas process, runa par kādu fragmentu ,kur Tukumā neskaidrības ar mājām, patreiz smieklīgākais kā apņirdza mammu , bet ko darīt nav jau dūmu bez uguns un varētu celt brēku , ja tas būtu publiskā telpā , bet ja privāti...

Patriots

13.09.2006. 09:49

Nu garam --Zhurnalistu tizli spriedelejumi par L(PS)R valsti, personalijam un prieku nedzivot LATVIJA! Smaidigi Londonas MUSLI- Ha! Es ari 2 reizes biju Londonas Goverment computer konference. Nu un nejusmoju par to LONDONU. Tizlas vieglu meitenju pljapas... Mamma Vairinja --Batjka Saeimas sturmanis. Pavieglaa LR.... Kur bija shajas sarunas kaut kas tads TIZLUMS un CRAIZUMS un nekā! Cita darba SABam vai bijushajiem KGbistiem nav LR valstii (ludzu nejaukt ar Latviju).

Ivars P.

13.09.2006. 09:41

Vēl tikai lasu fragmentus. Klausīšos mājās, jau lejupielādēju. Bet tas nav būtiski, būtiski ir tas, ka nenopublicēja, būtiski ir tas, ka uzreiz klūp virsū "noklausītājiem" un "nopludinātājiem", mats matā kā zaglīgie oligarhi un būtiski ir tas, ka ir skaidri redzams, ka tiek strādāts vienas partijas labā, manuprāt vienas no sliktākajām uzreiz aiz PCTVL un SC, pat Dzimtene labāka par JL.

Negjeelis

13.09.2006. 09:47

Katraa gadiijumaa mans iespaids peec interesantakais.doc izlasishanas ir viens - cilveeks dara savu darbu :) Katrs grib, lai rezultaats ir interesants, sensacionaals. Man nav nekas pret to, ka kaads deelj taa ciesh. Nevajag muhljiit un dziivot godiigu dziivi, tad shaadu probleemu nebuus :)

Agris to Ivars P

13.09.2006. 09:43

Bet vai tu noklausījies sarunas , jeb tikai izlasīji virsrakstu. Par JL pagaidām arī neko neesmu dzirdējis ( tuvojos otrā ieraksta beigām). Viss par ko ir runa - tieslietu sistēma un Tihonovs, Saknītis, tad vēl uzņirdz par VVF ( domājams ,ka nez pamata ).

Gausts

13.09.2006. 09:45

Nosodaams ir tas , ka katrs naudas maiss var kontroleet
privaato dziivi
Un likumi ir prieksh durakiem

Gausts

13.09.2006. 09:43

Esmu viilies shajaa valstii !

tnt

13.09.2006. 09:42

Neredzu šajās sarunās neko nosodāmu, redzu tikai sabiedrības uzpūstu burbuli. Viennozīmīgi - šīs sarunas nemainīs manu pozitīvo attieksmi pret šo cilvēku.

Ivars P.

13.09.2006. 09:41

Agrim:
..........Paradoksāli, bet fakts, zaglīgie olagirhi ir glābiņš pret vēl zaglīgākiem un rafinētākiem neliešiem, kas nezog paši, bet, paliekot aizkadrā, rada sistēmu, kad laupīšanu aplaupītie uzskata par normu.

Dix

13.09.2006. 09:36

Vai Ilzi var saukt par "gudru sievieti", ja vinja telefoniski prasa instrukciju marihuanas uztiishanai ?

Ivars P.

13.09.2006. 09:41

Agrim:
............Bet tas kas stāv aiz Jaunalksnes un JL ir daudz sliktāki par mūsu vietējiem bandītiņiem, ja tie laupa brutāli, neslēpjoties, tad JL un sorosītu pārstāvētais starptautiskais kapitāls strādā daudz smalkāk, viņu labā strādā jau pārbaudīta ideoloģija, tās ieviešanas metodes un tiem ir pieejami gana iespaidīgi resursi. Šī sistēma laupa pakjāpeniski, bet '"likumīgi", pret to būs daudz grūtāk cīnīties, ja šai sērgai šeit ļaus iesakņoties.

Paradoksāli, bet fakts, zaglīgie olagirhi ir glābiņš pret vēl zaglīgākiem un rafinētākiem neliešiem, kas nezog paši, bet, paliekot aizkadrā, rada sistēmu, kad laupīšanu ap

Ivars P.

13.09.2006. 09:17

Agrim:
Lieta ir šīs sarunas.
Ja reiz ir nākušas atklātībā, tad jārīkojas tāpat kā Jūrmalas gadījumā, nevis jāmetas virsū ierakstītājiem. Tas ir trāpat kā ar Šķeli, kad šim prasa par lietu, bet šis pretī, bet kur jūs dabūjāt, kā labā strādājat, zinat kam tas izdevīgi utt.

Secinājums - de Facto un Jaunalksne ne pa matu nav labāka par Šķēles, Šlesera un Lemberga bandu. Ja vajadzēs arī dos, liks lielākos kretīnus utt. Bet tas kas stāv aiz Jaunalksnes un JL ir daudz sliktāki par mūsu vietējiem bandītiņiem, ja tie laupa brutāli, neslēpjoties, tad JL un sorosītu pārstāvētais starptautiskais kapitāls strādā daudz smalkāk, viņu labā st

Maita

13.09.2006. 09:34

Par narkotiku uztīšanu runā tramvajā? Kurš tam ticēs?

kurlais

13.09.2006. 09:27

Jaunalksni par Valsts Prezidenti!

Agris to Ivars P

13.09.2006. 09:21

Bet ,kas tad ir lieta?

Ivars P.

13.09.2006. 09:17

Apsveicami. Vakar ķļuva neomulīgi skatīties Panorāmu, kad tos tiesnešus "ņēma priekšā" klusējot par lietas būtību. Jābūt tomēr konsekventiem.



PPP

13.09.2006. 09:14

Prieks, ka ir veel taadi cilveeki kaa Jaunalksne, kas kautko vismaz meegina dariit pret visu sho sapuvusho sisteemu.

Vecis

13.09.2006. 09:09

Jebkurš normāli domājošs cilvēks saprot, ka Latvijas spēcīgākajām mafiozajām finanšu struktūrām katrai ir sava 'telefonsarunu noklausīšanās stacija, tā maksā aptuveni pusmiljonu, tas priekš viņiem ir spička! Un vai tad jūs domājat, ka viņi palaidīs garām šādu iespēju?

Agris to Dada

13.09.2006. 09:07

Es par ētiku - kā tad būtu jāstrādā De Facto - jālasa LETA un BNS un jātaisa raidījums. Manuprāt normāls darba režīms.

dada

13.09.2006. 08:59

Ir patiesham okei. Pēc šīm sarunām jebkurš pārmetums no De Facto puses par ētiku var izraisīt tikai sirsnīgus smieklus.

peleekaa skudra

13.09.2006. 08:55

ja juus visi dzirdeetu, kaa un par KO sarunaajas muusu MK!
un vinu attieksme pret mums, taapat esot arii Saeimaa...

jigsaw

13.09.2006. 08:45

Nu jācer, ka kāds iedomasies labi ātri šos failus uzlikt arī uz kāda rapidshare tipa servera un nopublicēs pieejas linkus, jo neticu, ka šī lapa būs ilgi pieejama...

Viedoklis

13.09.2006. 08:45

Mēs esam liecinieki profesionālai manipulācijai ar cilvēku viedokļiem. Visu noklausīto telefonsarunu publiskošanai ir noteikts mērķis. Tas atgādina zagļa taktiku kurš pirms ielaušanās pamet kaulu sargsunim, lai tas netraucētu veikt zaglim savu darbu. Un sargsuņa lomā esam mēs visi – sabiedrība. Mums jāaiztur zaglis un tad varēs arī kaulu apgrauzt. Patreizējā situācija ar telefonsarunu publiskošanu man atgādina vizīti pie daktera, kad es, vēlēdamies ārstēties, rādu viņam savas čūlas un brūces, kuras es slēpju no sabiedrības, bet ārsts slepus to nofotografē un piesūta visai pasaulei.

avīžnieks

13.09.2006. 08:25

Principā, par to, ka mobilo telef. sarunas tiek noklausītas, pārliecinājos pirms pāris gadiem. Tobrīd interese bija par kādu palielu projektu, kurā iekjaukta neskaidras izcelsmes nauda. Ļauži laikam bija satraukušies par manu ziņkāri vācot info un deva iespēju pārliecināties, negaidītā veidā, atskaņojot manu sarunu pa mobiļņiku ar kādu lietā iesaistītu personu. Tā teikt, deva mājienu ar mietu. Tobrīd bija dzirdētas visādas runas, ka dažai labai finanšu struktūrai pašai ir noklausīšanās ierīces. Likās, ka tas ir ticami.
Tad nāca vēlēšanas. Kādā neformālā sarunā vienas ietekmīgas partijas tobrīd deputāta kandidāts ieteica padomāt par to,

Feria

13.09.2006. 08:33

Jauki - tatad ir iespejas spriest man pashai - cik lielajaa brekaa ir taas vilnas, vai vispar ir...
Latvija ir parak mazs dikjitis, te viens otru pazist, katrs zina, ko no kura sagaidit, no kaa ko nevajag gaidit...
Nevaru iedomaties nevienu attistitu demokratisku valsti, kur 1)zhurnalisti shadi 'biditu' lietas; 2) visai sabiedribai tas butu publiskots; 3) paliktu bez jebkadam taustamaam sekaam, kaa tas, visticamaak, bus sheit.
Paldies par informaciju.

Psihais

13.09.2006. 08:32

Ārprāc! Sarosa tīkls apdraud Latvijas drošību. Šizofrēniķiem Aivaram un Emsim bija taisnība par tīklu, kas apdraud Latvijas drošību. Lapsa nepadodies !!! Glāb Latviju (par šizofrēniķu naudu) ...

Rihards

13.09.2006. 08:35

Izskatās, ka Latvija noslīks melna PR mēslos.
Lai vai ko teiktu un kādi īstenibā būtu LTV ziņu dienesta darbinieki, no tā bālēliņi, pret kuriem žurnālisti cinās, nepaliek baltāki.
Nemaz nerunājot par to, ka pats Lato Lapsa grauj savu reputāciju, izmantojot pretlikumīgi iegutu informāciju.

Agris

13.09.2006. 08:23

Jautājums Jums pašam - sakiet vai Jūsu sarunas un to tematika stipri atšķiras? Zinot Jūsu garadarbus un esot agrāk bijis pazīstams ar Jūsu amata brāļiem - domāju ,ka tās ir stipri līdzīgas.

Viinils

13.09.2006. 08:13

tas tak ir safabriceets

Avellano

13.09.2006. 08:09

Vienu muļķību izdarīja pats Lato Lapsa, piereģistrējot šo DNS uz sava vārda un iedodot NIC'ā savu mobilā telefona numuru. Principā viens solis līdz tam, lai šo numuru varētu izmest miskastē.

Juris

13.09.2006. 07:40

Paldies gan par to, ka katrs pats var noklausīties un izlasīt visu, ja vēlas, gan par to, ka interesantākās vietas atzīmētās. Tas par VVF ir tiešām briesmīgi.

Valmierietis

13.09.2006. 06:30

Interesanti....Pat ļoti!

Vilors Atlavins

13.09.2006. 02:05

Sabiedrības aktīvā reakcija, iesaistoties garajā diskusijā par mediju (ceturtās varas), tiesu (trešās varas) sistēmas stāvokli, apliecina, ka šie jautājumi ir aktuāli un svarīgi visiem, jo tiesu vara garantē ikviena cilvēka fundamentālās tiesības un ir būtiska valsts iekšējai drošībai, bet mediji garantē vārda brīvību.

Ziņkāris

13.09.2006. 00:29

'iegūt informāciju nav tas pats, kas izdarīt noziegumu' - šim apgalvojumam varētu peikrist...

Tomēr nelietīgi izmantot iegūto informāciju, gandrīz vienmēr ir noziegums!..

Hindu

12.09.2006. 16:49

Interesanti..